Pogoji poslovanja

1. Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji spletne trgovine Ursanina.si (v nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

S spletno trgovino Ursanina.si upravlja Ursanina, Urška Nina Cigler, umetniško ustvarjanje, s.p., matična številka: 6638368000, davčna številka: 61607622.

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Ursanina.si, pravice in obveznosti uporabnika in ponudnika ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. 

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. 

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),

  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza,

  7. način plačila in dostave,

  8. časovno veljavnost ponudbe,

  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.


2. Spletni nakup

 

Vsi izdelki v trgovini so do sklenitve kupoprodajne pogodbe last ponudnika. 

 

Pri spletnem nakupovanju se uporablja virtualna nakupovalna košarica. Izdelke dodajate v košarico z izbiro in določitvijo opcij pri posameznem izdelku.. Za urejanje nakupovalne košarice in izbranih izdelkov se premaknite na podstran "Košarica".

 

Na podstrani Blagajna vnesite svoje podatke, ki bodo prikazani na računu. Če želite dostavo naročenih izdelkov na drug naslov, na dnu strani odznačite polje "Naslov pošiljanja in naslov računa sta enaka" in dodajte naslov za pošiljanje.

 

Nakup je mogoč z uporabo uporabniškega računa ali brez registracije. Z registracijo pridobite možnost upravljanja in pregleda preteklih nakupov ter drugih ugodnosti ponudnika. 

 

Za oddajo naročila pritisnete gumb "Potrdi naročilo". Če je bilo naročilo uspešno oddano, boste na vaš e-mail naslov prejeli potrditev naročila.  Če potrdila v nekaj minutah niste prejeli, preverite vašo neželeno pošto (spam) in ali ste vnesli pravilen email naslov. Če je bilo naročilo zaključeno, bo zapisano v našem sistemu, četudi ste navedli napačen email naslov. 

 

S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da se strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Oddaja naročila brez tega strinjanja ni možna.


3. Kupoprodajna pogodba

 

Uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izdamo račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku. 

 

Kupoprodajna pogodba med nami in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko je naročilo potrjeno s strani ponudnika. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za nas kot za uporabnika (kupca).

 

Če je naročeno blago zavrnjeno ali pa ni bilo dvignjeno, stroške poštnine in stroške vračila krije naročnik.

 

Če blago ni bilo naročeno s strani osebe, ki je navedena kot naročnik, bomo to razumeli kot zlorabo osebnih podatkov in zadevo predali organom pregona. Ob tem se bodo predali vsi podatki vključno z IP številko računalnika, s katerega je bilo naročilo opravljeno.


4. Načini plačila

 

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju: Pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo preko Pošte Slovenije. Velja samo za nakupe znotraj meja Republike Slovenije.

  • Z nakazilom na bančni račun po ponudbi oz. predračunu: Ob naročilu izstavimo predračun in ko je ta poravnan, odpošljemo naročene izdelke.

  • Preko sistema Paypal: Po zaključenem naročilu v spletni trgovini je kupec preusmerjen v plačilni sistem Paypal, kjer s plačilom s svojega računa dokonča plačilo in nakup.

  • Gotovina ali bančna kartica: Plačilo se izvede v gotovini ali z bančno kartico ob osebnem prevzemu izdelkov v naši delavnici.

 

Za vsako naročilo ponudnik kupcu izda in ob izročitvi blaga preda ustrezen račun. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo.


5. Cene

 

Cene ne vsebujejo DDV, ker ponudnik ni davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

 

Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu 'naročilo potrjeno'). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.


6. Dostava

 

Dostavo izvajamo preko Pošte Slovenije in dostavne službe GLS.

Stroški pošiljanja se obračunajo glede na vrednost celotnega nakupa po naslednji lestvici:

 

SLOVENIJA

Vrednost nakupaStrošek dostave BREZ SLEDENJA
0-49,99 €

2,50 €

50 € in več

BREZPLAČNO

 

Vrednost nakupaStrošek dostave S SLEDENJEM
0-99,99 €

3,50 €

100 € in več

BREZPLAČNO

Strošek pošiljke z odkupnino (Pošta Slovenije ali GLS) je 4,50 €. 

 

TUJINA

Vrednost nakupaStrošek dostave BREZ SLEDENJA
0-99,99 €

6,50 €

100 € in več

BREZPLAČNO

 


7. Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga

 

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@ursanina.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ.

 

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Pisne reklamacije in pritožbe sprejemamo na naš elektronski naslov info@ursanina.si ali preko telefona. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 

 

V primeru delnega vračila naročila se strošek poštnine ne vrača.

 

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

 

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter bančni ali Paypal račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. 

 

Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda ali koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na bančni račun uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon. 

 

V primeru vračila ali menjave izdelka 'po naročilu' pri vračilu upoštevamo znesek osnovnega modela.

 

Podrobnejši postopki in obrazci za vračilo ali menjavo izdelka se nahajajo na podstrani https://www.ursanina.si/vracila


8. Menjava

 

V primeru neustrezne številke, modela ali barve izdelka, lahko kupec izdelke v roku 30 dni od dneva nakupa zamenja:

  • po navadni ali priporočeni pošti (Ursanina, Urša Cigler, Rožna ulica 25, 1000 Ljubljana) ali  

  • osebno v delavnici (na istem naslovu), po predhodnem dogovoru na 031 631 002 ali info@ursanina.si

Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Za vrnjene izdelke NE sprejemamo pošiljk z odkupnino.

 

Za menjavo uporabite obrazec, ki ga najdete TUKAJ. Izpolnjenega priložite vrnjenemu izdelku, priložite originalni račun in pošljite na naš naslov.

 

Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

 

V primeru vračila ali menjave izdelka 'po naročilu' vrnemo oziroma upoštevamo znesek osnovnega modela.

 

Nov izdelek vam pošljemo v roku 2 do 14 dni od prejema vaše vrnjene pošiljke ali po dogovoru. Stroške pošiljanja novega izdelka z navadno pošto krije ponudnik.

 

V primeru, da po prevzemu zamenjanega blaga, prejeti artikel še vedno ni po meri potrošnika ali z artiklom ni zadovoljen, glej pogoje pod točko »Pravica do odstopa od pogodbe«.


9. Vračilo poškodovanih pošiljk

 

V primeru, da ste prejeli fizično poškodovan paket, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.


10. Komunikacija

 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. 

 

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

 

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

  • pošiljatelj bo jasno razviden,

  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


11. Garancija

 

Ponudnik je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca.

 

Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

 

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji proizvajalca, kupec z vračilom nima stroškov.


12. Varovanje osebnih podatkov

 

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

 

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

 

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema, s katerim opravlja naročila.


Več o varovanju osebnih podatkov si lahko preberete v naši Politiki zasebnosti.


13. Neprevzeti paketi

 

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino.

 

V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (3,00 EUR + stroške vrnitve paketa) in pogodbeno kazen v višini:

 

  • 12 evrov za naročila do 50 evrov.

  • 25 evrov za naročilo nad 50 evrov

  • 50 evrov za naročilo nad 100 evrov

  • 80 evrov za naročilo nad 200 evrov

 

Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.


14. Pritožbe in spori

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

 

Kupec se s svojo reklamacijo najprej obrne direktno na ponudnika. Vse reklamacije morajo biti sporočene pisno in dokumentirane s slikovnim materialom. Postopek obravnave reklamacije je zaupen. Potrošnik se bo potrudil spor rešiti sporazumno in v najkrajšem možnem času.

 

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

 

Kupec se lahko za reševanje spora obrne tudi na Platformo za spletno reševanje sporov SRS, ki je na voljo tukaj.

 

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.


Datum zadnje spremembe: 2. 6. 2020

Ursanina, Urška Nina Cigler, umetniško ustvarjanje, s.p., 

Rožna ulica 25

1000 Ljubljana

Slovenija

 

Davčna številka: 61607622 (ni DDV zavezanec)

Matična številka: 6638368000 

Banka: DELAVSKA HRANILNICA

SWIFT BIC koda: HDELSI22

Osebni račun: SI56 6100 0001 4093 089